Dag 4: de dip - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu Dag 4: de dip - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu

Dag 4: de dip

Blijf op de hoogte en volg Jochem

04 Juli 2016 | Nederland, Groesbeek

Dag 4
Vandaag ben ik in een rustig gangetje naar Arnhem gefietst om tandpasta, een tandenborstel en deo te kopen. Ik blijf het wel spannend vinden om mijn fiets alleen te laten, het is op het moment toch mijn hele hebben en houwen. Daarna via ernst/enst/ernst ofzoiets en over de brug Nijmegen binnen gefietst. Blabalablabla. Vervolgens een aantal flinke heuvels naar zgroesbeek moeten beklimmen. Toen belandde ik op de Canadese erebegraafplaats en ik weet niet of het de wind was maar toen ik de muur bekeek en alle namen las van de mensen die gestorven waren om onze hebben en houwen, maar ik kreeg ineens van kop tot teen kippenvel.
En nu sta ik op een regenachtige eenzame camping in Groesbeek met festivalmuziek op de achtergrond. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. Gelukkig heb ik me ipad vol met boeken gestopt.