Dag 2&3 - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu Dag 2&3 - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu

Dag 2&3

Blijf op de hoogte en volg Jochem

04 Juli 2016 | Nederland, Nijverdal

Dag 2&3
Dag 2: het bleek na het schrijven van het journaal over dag 1 nog een lange avond te worden. Een van de weinige medekampeerders, Henk, bleek nogal graag te willen praten, gelukkig ging het over intressante onderwerpen als bioenenergetica en sterrenbeelden ... De thee smaakte goed en hij stippelde voor mij de mooiste routes uit richting Ommen. Van scherpenzeel-Ossenzijl-Giethoorn-Meppel-Staphorst met uiteindelijk als eindbestemming, de woonplaats van mijn oma tante en oom, Nijverdal. Ik had aan tante Willyanne de belofte gemaakt om eens langs te komen op de fiets en daar heb ik geen spijt van gehad.
Dag 3: perfect uitgerust ben ik oppad gegaan richting het zuiden. Het plan is, voorlopig, om richting de veluwe te fietsen, naar Almere, de LF3 route naar Maastricht en vervofens de Vehnbahn radeeg route te nemen.
Maar dat is toekomstmuziek, eerst de afdaling van de Holterse berg nemen.