Dag 13&14 - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu Dag 13&14 - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu

Dag 13&14

Blijf op de hoogte en volg Jochem

17 Juli 2016 | Luxemburg, Luxemburg

Gisteren had ik ineens zo'n zin in eieren met bacon en dat was mijn kans, ik had weer de beschikking over een complete keuken, wat een luxe. Ik maakte dat ik naar de dichtbijzijnde supermarkt ging en kocht daar een doosje eieren, bacon, 2 broodjes en een ciabatta. Mijn ontbijt bestond rarara uit eieren met spek, mijn lunch bestond uit eieren met bacon en mijn middageten bestond uit eieren met bacon, allen gedcoreerd met amreikaanse bbq saus uit mississippi (die ik hier noem zodat ik deze niet meer vergeet).
En toen zat ik plotseling in Luxemburg stad aan een kopje koffie, terwijl mijn host nog ligt te snurken. Ik kwam gisteren eerder aan in Luxemburg dan ik dacht, ik had zeeen van tijd over om de stad te bekijken. In de avonduren tourde hij mij de stad door, aten we indiaas eten (best zeldzaam voor mij, dus wilde ik graag uitproberen). Nou ik dacht te weten wat spicy betekende maar dit was andere koek, ik had rijst besteld met 3 verschillende sauzen een mooie mogelijkheid om eens wat indiaas eten te ontdekken. Ik wilde er stiekem wel graag een biertje bij maar toen ik zag dat een blikje €5 kostte, dacht ik aan alle 10 halve liter blikken de klok die je daarvan in Nederland kon kopen. Een paar optreden op het openluchtfestival later, moest en zou ik een biertje willen, het werd een verrukkelijk biertje in een plastic beker voor €6, meer dan waard.
Mijn fietsplan die ik oorsprankelijk had opgesteld is al meer dan geslaagd. Ik laat parijs voor deze keer links liggen en ga richting dinant-brussel-antwerpen fietsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Luxemburg

Mijn eerste fietsreis

Op de fiets door europa

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2016

Zon Zee Strand Duin & Weiland

29 Juli 2016

Den Haag, Noordwijk & Monnickendam

26 Juli 2016

Rotterdam

25 Juli 2016

Verrassing

23 Juli 2016

Zeeland
Jochem

Actief sinds 21 Juni 2016
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 4571

Voorgaande reizen:

21 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste fietsreis

Landen bezocht: