Zeeland - Reisverslag uit Rilland, Nederland van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu Zeeland - Reisverslag uit Rilland, Nederland van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu

Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Jochem

23 Juli 2016 | Nederland, Rilland

Ik heb vandaag een hele informerende fietstocht gemaakt door een aantal kustdorpjes, de informatieborden informeerden over de deltawerken, de watersnoodramp, alle organismen die in de zee leven waarbij de mossel vooral de aandacht kreeg. Vandaag en morgen logeer ik op een gezellige vicabo camping in Veere, dit eas niet het plan maar doordat de natuurcamping en vele andere campings in de buurt vol waren had ik weinig keus.
Morgen wil ik een rondje in de omgeving maken: Middelburg Ritthem Oostsouburg vlissingen koudekerke zotelande westkappele aagtekerke domburg oostkapelle grijpskerke serooskerke veerde, maar dan andersom.

• 24 Juli 2016 - 10:37

Bert En Willyanne:

Ha die Jochem,

Wat heb je veel meegemaakt! Mooi om je verhalen te lezen. We lezen niets over stijve spieren, zere rug,
    hongerklop, lekke banden, ketting er af, valpartij, zadelpijn of een dozijn aambeien. Betekent dus goede reclame voor je fiets en voor jezelf. Knap wat je allemaal onderneemt. En zo zie je maar: wie goed doet, goed ontmoet.
    Door over de grenzen te kijken leer je Nederland ook weer meer waarderen. Succes met de laatste loodjes. En wat die die (tegen)wind betreft....... even geduld hebben dan krijg je vanzelf de wind in de zeilen.
    Veel plezier en geniet er van.

Bert en Willyan (dat rijmt)