Dag 12 - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Jochem Wubbeling - WaarBenJij.nu

Dag 12

Blijf op de hoogte en volg Jochem

15 Juli 2016 | Duitsland, Trier

Wowwauwwie wat is Trier een enorm mooie stad wanneer je een hele dag de tijd hebt om deze te ontdekken. Van de dom tot de Liebfrauenkirche tot Porte Nigra tot de romeinse arena tot het prachtige uitzicht over de stad vanaf Mariaschäuen. Zoveel enorm aardige mensen ontmoed het is niet te filmen of uit te leggen in woorden. Vandaag naar de volgende host gefietst (5min) fietsen en ook dit was weer onwerkelijk. Hij liet mij alles zien en legde alles uit over zijn appartement, terwijl hij vanavond naar een bruiloft gaat. Dus ik mag in de woonkamer slapen waaruit je de hele stad kan zien vanuit het raam. Ik sprak met een medebewoner van de flat en ze hadden al besproken dat ik hier mocht blijven en dat ze me vertrouwden om hetgene waar ik momenteel mee bezig ben.
Morgen fiets ik naar Luxenmburg stad waar in de avond een openlucht festival plaatsvindt en waar ik mijn host van gisteren en een heleboel mensen die ik ontmoet heb weer tegenkom.